23 maart 2010

Over prioriteiten, lente en ontmoetingen.

Zoals u ongetwijfeld ziet blog ik wat minder dan voorheen.
Dit heeft alles te maken met prioriteitstelling voor gezin, business, conservatieve activiteiten, lezen en het aanbreken van de lente. In de lente en de zomer ben ik namelijk het liefst buiten in plaats van achter mijn pc.
Tevens blijft mijn grootste hobby het ontmoeten en spreken van mensen op debatavonden, congressen of informele bijeenkomsten. Zeker in de komende tijd voor de verkiezingen is er voldoende aanbod op dit gebied.

Naast veel boeken en weekbladen lezen is het ontmoeten en spreken van mensen uit politiek, maatschappij en business verrijkend voor mijn geest en dikwijls tot lering en vermaak. En als we dan ook de wijsheid van Edmund Burke -The perfection of conversation is not to play a regular sonata, but, like the Aeolian harp, to await the inspiration of the passing breeze.- in acht nemen kan het nog ergens toe gaan leiden misschien.

De fysieke ontmoeting en het gesprek face to face is voor mij een hoger doel dan eindeloos achter de pc, hoe leuk dat ook kan zijn.

Komende tijd dus voornamelijk aankondigingen, linkjes naar interessante artikelen of kort commentaar.
Voor dagelijkse actualiteit zie mijn tweets.

Geen opmerkingen:

Volgers