13 december 2008

bloggen

De laatse weken van het jaar gaan erg hard. Zowel zakelijk als prive allerlei dingen afronden. Misschien is afgelopen week wel niet de juiste week geweest om een blog te beginnen en had ik beter een weekje of wat kunnen wachten totdat ik over enkele vrije dagen beschik. Maar goed, die lay out komt nog wel een keer.
Daarbij vraag ik me af of een conservatieve Non-intellectueel als ik wel genoeg tijd heb om te bloggen. Overdag en soms s-ávonds werken, s'- avonds en het weekend voor leesvoer en het gezin. Maar ik ben begonnen dus ga er tijd voor vrijmaken.
Ik vraag alleen even geduld totdat ik m'n draai een beetje heb gevonden met bloggen.
Reageren of discussies uitlokken mag natuurlijk ook!
Binnenkort diverse artikelen die de moeite waard zijn en wat opinies van mij over politiek en actualiteit.

Goed weekend!

Geen opmerkingen:

Volgers