9 december 2008

De Aftrap

Goedendag iedereen,

Vanavond geef ik de aftrap voor een nieuwe Blog. ConservatieForever.

Als simpele conservatieve burger op deze aardbol wil ik met enige regelmaat hier wat ideeen, opinies en actuele commentaren neerzetten.

Het zal ook vaak een selectie betreffen uit het nieuws of opinies van andere sites.
Dit betreffen alleen artikelen waarmee ik het dan ook van harte eens ben. ( tenzij mijn commentaar erbij vermeld )

Enkele doelstellingen van deze blog zijn:

* Waardering uiten voor christelijk en conservatief gedachtengoed
* (intellectueel) conservatief gedachtengoed onder de aandacht brengen bij de "gewone" burger.
* platform bieden aan zowel Christenen als niet-Christenen die conservatieve waarden hoog
hebben staan


Verwacht van deze blogger geen ingewikkelde en zeer inhoudelijke en gedegen statements.
Dat kunnen onze huidige conservatieve helden en voorvaderen veel beter.
Met name wil ik dan enkele huidige noemen: Prof. Dr. A. Kinneging, Dr. B.J. Spruyt, Ad Verbrugge, Theodore Dalrymple, Matthias Storme.
en voorvaderen: Edmund Burke, Sir Winston Churchill

Geen opmerkingen:

Volgers