6 januari 2011

(On)opvallend

2011- 01


Op 3 januari 2011 sprak SGP Burgemeester Van Belzen van Barendrecht zijn nieuwjaarsspeech uit.

Opvallend was dat deze SGP-er wordt geinspireerd door een optreden van een dansschool.

Citaat:
(...)Het samen sterker staan zult u ook merken in 2011. Niet voor niets is het motto van het college: Barendrecht toonaangevend! Graag wil ik u uitleggen hoe wij dit motto als college zien. Laat ik een parallel trekken met de muziek, geïnspireerd op het optreden van Lucia’s dansschool van zojuist. (...)

De "inspirerende" nieuwjaarsspeech eindigt deze SGP-burgemeester met de woorden:

Citaat:
(...)Het resultaat? Een toonaangevend Barendrecht, een gemeente waar u trots op bent en waarin het prettig wonen en werken is. Ik nodig u graag uit hierin uw bijdrage te leveren. Want samen zetten we de toon! En om dat te illustreren zal Lucia’s dansschool nog voor u dansen. Graag wil ik een groot applaus voor de leerlingen van Lucia’s dansschool!" (...)


Verder geen commentaar.

1 opmerking:

Anoniem zei

Haha,

Ik heb onlangs nog wat gelezen uit oude Banieren, waar over dansen werd gesproken. Dat moet je hier eens naast leggen ;-)

Volgers